Connect with us

Publicat cu

pe

Având în vedere informațiile eronate din ultimele zile, legate de livrarea kitului EDUSAL pentru plata salariilor aferente lunii ianuarie 2023, compania SIMAVI face următoarele precizări:

Contractul pentru ”Servicii de dezvoltare, suport tehnic și mentenanță corectivă la nivelul sistemului EDUSAL” a fost semnat luni, 06.02.2023 și acoperă perioada februarie – aprilie 2023. Pentru primele două cerințe, setarea parametrilor necesari anului fiscal 2023 și majorarea cu 10% conform art. I din capitolul I al OUG nr. 16/2022, contractul stipulează termen de livrare de 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului, respectiv 13.02.2023.

“Înțelegând îngrijorarea personalului din învățământ, vă asigurăm că am făcut eforturi pentru a livra kitul Edusal chiar înainte de acest termen, deși modificările aduse noului kit sunt majore, cu impact diferit pe fiecare categorie de personal din învățământul preuniversitar.

Pentru a veni în sprijinul Ministerului Educației și pentru a preveni intarzieri in distribuirea salariilor, deși contractul a fost semnat în ultimul moment, am livrat kitul Edusal în data de 8 februarie, ora 22.30, după eforturi susținute făcute de echipele tehnice SIMAVI. Având în vedere acest lucru, menționăm că acest kit poate avea unele probleme neașteptate. În cazul în care vor apărea, suntem pregatiti sa le corectăm în cel mai scurt timp printr-o soluție rectificativa.

Reamintim că aplicația EDUSAL este un program informatic pentru calculul si plata salariilor aflat în proprietatea Ministerului Educației.

În speranța că precizările noastre vor contribui la corectă informare a salariaților din învățământ cu privire la plata salariilor prin kitul EDUSAL și vor limita răspândirea de informații eronate, neverificate, vă asigurăm de întreaga noastră considerație”, transmite SIMAVI.

Business

eFactura SVAP, softul performant dezvoltat de SIMAVI, care face în mod automat, pentru tine, toate raportările către ANAF

Publicat cu

pe

Cu doar câteva click-uri, facturarea electronică se poate face în mod automat, fără erori, de către aplicația specializată creată de SIMAVI.

Cu ajutorul soluției eFactura SVAP, facturile sunt emise și încărcate automat în sistemul RO e-factura. După ce sunt înregistrate la ANAF, facturile sunt apoi descărcate automat si înregistrate în contabilitate. În plus, softul dezvoltat de SIMAVI generează documente în sistemul de achiziții, gestiune și financiar contabil.

Performanța și simplitate, cu eFactura SVAP!

Află mai multe despre beneficiile eFactura SVAP din clipul de mai jos:

Despre SIMAVI

Software Imagination & Vision (SIMAVI) este specializată în implementarea de proiecte informatice complexe de digitalizare. Compania furnizează servicii informatice direct către organizații ale Comisiei Europene și către multe instituții și companii din România, Europa și Orientul Mijlociu.

Citește mai departe

Business

Alexandru Coșbuc, SIMAVI: Anul 2024, sub semnul inteligenței artificiale (Video)

Publicat cu

pe

Alexandru Coșbuc-Ionescu, vicepreședinte și director al Diviziei Comerciale în cadrul companiei Software Imagination & Vision (SIMAVI), a vorbit într-un interviu acordat Spotmedia.ro la finalul anului trecut, despre proiectele pentru Comisia Europeană, participarea companiei în consorții internaționale de cercetare și dezvoltare, dar și despre planurile SIMAVI pentru 2024 și integrarea inteligenței artificiale în soluțiile companiei.

Lucrați foarte mult cu Comisia Europeană. Care sunt principalele proiecte pe care le derulați la Bruxelles?

Suntem o organizație construită pe model european, avem centre de competență unice și angajați specializați la nivel internațional. Și de 16 ani furnizăm servicii informatice direct către instituțiile Comisiei Europene.

În unele cazuri, relația noastră cu aceste organizații depășește un deceniu. De exemplu, asigurăm păstrarea, gestionarea și arhivarea tuturor datelor Biroului de Publicații ale Comisiei Europene, în cadrul unui program cadru numit Cordis. Pentru aceeași instituție, am dezvoltat soluția informatică ce se ocupă de publicarea tuturor comunicatelor oficiale ale Comisiei Europene, precum și de toate serviciile asociate, printr-un portal în cadrul proiectului OPOCE. Aici oferim și expertiză în tehnologia Liferay.

Suntem mândri și privilegiați să fim parte din cel mai mare contract-cadru al Comisiei Europene, în domeniul informaticii, care depășește 1 miliard de euro. Acest miliard este disponibil mai multor operatori economici, mai multor consorții plasate într-o cascadă, unde noi deținem un loc fruntaș şi furnizăm personal calificat pentru realizarea de servicii informatice. Este vorba despre proiectul DIGIT-TM II, beneficiarul fiind Directoratul General pentru Informatică al Comisiei Europene.

La același beneficiar suntem parte din programul-cadru BEACON, cel mai mare program de consultanță din istoria Comisiei Europene, unde se realizează activități de benchmarking, analiză, consultanță și dezvoltare în domeniul informaticii. Noi lucram cu Price Water House Coopers din Belgia, cu care deja am implementat importante campanii de instruire eLearning în domeniul inteligenței artificiale.

Aş mai menționa, de asemenea, proiectele noastre de la Organizația pentru Cooperare Economică și Dezvoltare Europeană, OECD, acolo unde suntem lideri de consorții și furnizăm soluții informatice și expertiză în servicii de dezvoltare software.

SIMAVI este implicată, în țară, și în proiectul privind crearea a mii de lecții online, care ar urma să fie folosite în toate școlile gimnaziale. Care este stadiul acestui proiect și care a fost gradul de complexitate?

Am încheiat cu succes proiectul EduLib, în cadrul căruia am dezvoltat zeci de mii de resurse educaționale în format digital, pentru materii precum Limba Română, Fizică, Geografie, Istorie, Biologie.

Este vorba de aproape 2.000 de lecții digitale interactive, care vor ajuta pe parcursul procesului de învățare-predare aproape 24.000 de profesori și aproape 750.000 de elevi din toate cele 5.400 de școli gimnaziale din România.

Pe lângă faptul că vor avea acces la conținut educațional de înaltă calitate gata de a fi folosit, profesorii vor putea să își creeze cu ușurință conținut educațional interactiv, cu ajutorul platformei Wand.education, furnizată de SIMAVI.

Cred că EduLib este un proiect major în digitalizarea învățământului românesc, care va rămâne în istorie prin efectele pozitive pe care le va avea la nivelul creșterii calității educației.

Și nu numai în România facem aceste eforturi pentru digitalizarea învățământului. În Cipru, implementăm la nivel național un sistem de management școlar pentru Ministerul Educației, Culturii, Sportului și Tineretului. Nu este nici pe departe primul nostru proiect de acest calibru.

Companiile romanești de IT în general implementează proiecte pentru clienții lor, puține au timpul și resursele necesare să se implice și în proiecte de cercetare. SIMAVI este una dintre puţinele companii de IT care este parte din consorții internaționale de cercetare. Ar fi de maxim interes să știm care sunt câteva astfel de proiecte de cercetare.

Anul 2023 a reprezentat o provocare pentru noi, din punctul de vedere al proiectelor de cercetare-dezvoltare. Am semnat 10 contracte noi în Horizon Europe, Digital Europe European Defence Fund și Citizens. Domeniile sunt diferite și abordează problematici de actualitate, de la Educație, Sănătate, Vamă, Apărare și Securitate Cibernetică.

Ca să înțelegeți impactul acestor proiecte în viitorul nostru, ca și cetățeni ai acestei planete, vă povestesc doar despre două proiecte noi Horizon Europe, la care suntem chiar coordonatori.

ACCURATE dezvoltă noi concepte de Manufacturing as a Service si Digital Twinspentru industria 5.0. Obiectivul proiectului este acela de a crește competența, flexibilitatea și reziliența companiilor europene pe întregul lanț de aprovizionare, chiar și în situații în care aceste lanțuri de aprovizionare funcționează deficitar.

În timpul pandemiei, procesele erau corect puse la punct, erau la locul lor, dar oamenii lipseau. Și atunci lanțurile de aprovizionare s-au întrerupt, ceea ce a creat o mare deficiență în industrie.

Obiectivul proiectului ACCURATE este prevenirea și corecția acestui gen de situații.

Un al doilea proiect, care are un nume mai complicat, CVDLINK – vine de la cardiovascular diseases link, vizează cercetarea și managementul bolilor cardiovasculare (CVD). În cadrul acestui contract, SIMAVI va colecta toate datele disponibile în domeniu și le va integra într-o singură platformă paneuropeană și, mai important decât atât, va folosi un set de instrumente bazate pe inteligență artificială și Big Data, pentru a rafina și stratifica mai bine riscurile, diagnosticele și a tratamentele bolilor cardiovasculare.

Pentru că bolile cardiovasculare reprezintă principala cauză a decesului în Europa, vă puteți imagina miza pe care aceste proiecte o au pentru noi. Iar nivelul de expertiză necesar pentru a câștiga un rol de partener tehnologic într-un consorțiu prin dificilele competiții organizate cu Comisia Europeană este foarte ridicat. Iar noi am reușit să fim chiar coordonatori ai consorțiilor.

Suntem foarte conștienți de importanța proiectelor, ne luam rolul în serios și sperăm ca implementarea lor cu succes să dea un impuls puternic economiei europene și sănătății la nivel mondial.

Am semnat bineînțeles și contracte de cercetare în domenii noi pentru noi, de pildă:
Pe European Defence Fund, în domeniul apărării – proiectul FEDERATES, unde coordonăm 31 parteneri din 11 țări. Este o desfășurare de forțe foarte mare.

Pe lângă noile contracte abia semnate, în 2023 am finalizat 14 proiecte și am semnat 13 alte proiecte în Horizon Europe.

Cum vedeți anul 2024 și care sunt proiectele în care va fi implicată SIMAVI?

Avem planuri foarte bogate pentru 2024. Voi începe cu subiectul trainingului profesional, cu care de fapt am și demarat discuția noastră.

În 2024 pregătim implementări importante pentru Parlamentul European, Comisia Europeana, Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OECD) și pentru Banca Mondială. Sunt implementări de soluții informatice de instruire, de tip eLearning, unde noi venim cu platforme moderne și cursuri digitale organizate conform ultimelor tendințe în domeniu, care să sprijine dezvoltarea profesională a angajaților din aceste instituții.

Mai lucrăm la integrarea matură a inteligenței artificiale în soluțiile noastre de dezvoltare de conținut. Și aici vom avea un dublu avantaj, atât prin furnizarea de conținut de mai bună calitate, mai relevant pentru cursanți, mai personalizat lui, dar vom și reuși producția la un cost mai scăzut.

Dacă tot vorbim de tehnologiile emergente, atunci merită să spunem că vom continua să extindem utilizarea realității augmentate în cadrul soluțiilor noastre de instruire, mai ales pentru instruirea de complianță a angajaților, dar și la înrolarea lor în organizații.

Vom folosi în continuare realitatea virtuală, care s-a dezvoltat foarte mult și poate crea medii imersive de instruire, care se pretează excelent, mai ales în industriile care presupun activități în anumite domenii de risc.

Vom continua, de asemenea, cu integrarea inteligenței artificiale generative, cea despre care auzim vorbindu-se foarte frecvent în ultima vreme, în cardul serviciilor de asistență și suport pentru angajați la birou. Pentru că un asistent virtual poate fi învățat, poate fi instruit să cunoască zeci de mii de pagini de documentații tehnice și să răspundă în doar câteva secunde, la obiect, cu un sfat personalizat, oricărei întrebări din domeniu.

Și, de asemenea, dorim să continuăm elaborarea unei platforme care să permită personalizarea învățării la un nivel superior și să devină un Learning Experience Platform (LxP), adică variantă superioară tradiționalelor Learning Management System (LMS).

În domeniul cercetării, avem în vizor 200 de apeluri în Horizon Europe, European Defence Funds, în Digital Europe, în Citizens și alte programe mari de finanțare, în domenii dintre cele mai diverse, mergând de la îmbunătățirea sistemelor vamale până la digitalizare, climă, mediu, alimentație, securitate pentru societatea civilă.

Citește mai departe

Business

eFactura SVAP, softul performant dezvoltat de SIMAVI, care face în mod automat toate raportările necesare de la 1 ianuarie

Publicat cu

pe

Cu doar câteva click-uri, facturarea electronică, obligatorie de la 1 ianuarie 2024 pentru toate tranzacțiile între firme, se poate face în mod automat, fără erori, de către aplicația specializată creată de SIMAVI.

Cu ajutorul soluției eFactura SVAP, facturile sunt emise și încărcate automat în sistemul RO e-factura. După ce sunt înregistrate la ANAF, facturile sunt apoi descărcate automat si înregistrate în contabilitate. În plus, softul dezvoltat de SIMAVI generează documente în sistemul de achiziții, gestiune și financiar contabil.

Pentru a veni în întâmpinarea operatorilor economici care au obligația de a emite facturi electronice, compania Software Imagination & Vision (SIMAVI), cel mai mare integrator de produse software din România, a lansat pe piață eFactura SVAP, o soluție inovatoare pentru generarea noii raportări SAF-T, pentru eFactura și pentru completarea altor declarații fiscale.

Parte a celui mai eficient sistem ERP din România, SVAP2025, este o soluție informatică 100% românească, adaptată legislației naționale,  care permite companiilor să automatizeze întreg procesul laborios și complicat.

Află mai multe despre beneficiile eFactura SVAP din clipul de mai jos:

Despre SIMAVI

Software Imagination & Vision (SIMAVI) este specializată în implementarea de proiecte informatice complexe de digitalizare. Compania furnizează servicii informatice direct către organizații ale Comisiei Europene și către multe instituții și companii din România, Europa și Orientul Mijlociu.

Citește mai departe

Facebook

Articole Populare