Connect with us

Business

La HS Timber, oamenii sunt cheia: ”Ei dau valoare lemnului”

Publicat cu

pe

Pentru compania HS Timber, oamenii sunt o prioritate, pentru ca ei dau valoare lemnului prelucrat in fabrici care continuă astfel o veche tradiție industrială românească.

Din 2003, de când și-a făcut apariția pe piața din România, HS Timber își respectă valorile și continuă să le ofere angajaților săi cele mai bune condiții de lucru.

Prezentă în Comănești (Bacau), Rădăuți (Suceava) și Reci (Covasna) și oferind locuri de muncă atât oamenilor din comunitate, cât și celor din localitățile învecinate, HS Timber reprezintă pentru unii localnici modul în care își câștigă existența de mai bine de un deceniu.

Cu studii superioare sau cu calificări profesionale certificate, oamenii HS Timber formează o comunitate de excelență în domeniul prelucrării lemnului.

Elena, o tânără care lucrează în fabrică de când a ieșit de pe băncile Facultății de Silvicultură, s-a simțit mereu susținută de colegii săi și consideră că lucrează într-un mediu bine organizat, unde fiecare angajat știe ce are de făcut și reprezintă o verigă importantă în funcționarea ecosistemului. De aceea, crede că se află în locul potrivit pentru a se dezvolta pe plan profesional, pentru că aici își poate aprofunda cunoștințele despre prelucrarea lemului.

 

Dar ea nu este singura din generația tânără care a ales să se dedice unei cariere în fabrică. Kinga Fabian, unul dintre oamenii frumoși și muncitori ai echipei HS Timber, este manager resurse umane și lucrează la fabrica din Reci din prima clipă în care aceasta s-a deschis, în urmă cu nouă ani.

HS Timber Productions Reci este o fabrică modernă de cherestea, destinată prelucrării avansate a lemnului și asigură peste 500 de locuri de muncă pentru oamenii din județul Covasna.

HS Timber și-a făcut o adevărată misiune din a pune oamenii care lucrează în fabricile sale pe primul loc.

Pentru că aici, o echipă sănătoasă, responsabilitatea față de angajați și cele mai bune condiții de desfășurare a muncii sunt doar câteva dintre aspectele care construiesc mediul de lucru. Mai mult decât un simplu job, acesta devine pentru unii dintre ei un stil de viață continuat din tată în fiu, în buna tradiție locală a prelucrării lemnului.

Pentru unii angajați, aceasta a fost șansa să revină în țară după o lungă perioadă în străinătate și de a putea fi acum, în localitatea natală, alături de familie.

Unde activitatea economică se derulează bine, comunitățile se dezvoltă, familiile cresc și tradițiile locale continuă să creeze prosperitate. Datoria față de comunitatea locală este o valoare de prim rang a HS Timber și acest lucru se vede în fiecare loc unde compania are activitate.

Citește mai departe
Apasă pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Studiu: 85% dintre companiile globale au crescut în ultimul an investiţiile în tranziţia „verde”. 50% dintre acestea utilizează tehnologia pentru atingerea obiectivelor climatice

Publicat cu

pe

85% dintre executivii intervievați într-un studiu realizat de Deloitte în acest an afirmă că organizațiile lor au crescut investițiile în tranziția „verde” în ultimele 12 luni. Totodată, jumătate dintre aceștia au început să utilizeze soluții tehnologice pentru atingerea obiectivelor climatice, iar 42% intenționează să implementeze astfel de soluții în următorii doi ani. Studiul subliniază că sustenabilitatea rămâne în topul priorităților pentru echipele de management la nivel global, fiind depășită doar de inovație și integrarea inteligenței artificiale (AI).

„Sustenabilitatea se menține în top trei priorități ale echipelor de management la nivel global, la mică distanță după inovație și integrarea inteligenței artificiale, respectiv după preocupările legate de contextul economic”, se arată în raportul Deloitte CxO Sustainability Survey 2024.

Tehnologia, un catalizator al tranziției sustenabile

Impactul schimbărilor climatice asupra strategiilor și operațiunilor companiilor este tot mai evident. Potrivit studiului, 70% dintre liderii de business se așteaptă la efecte majore în următorii trei ani, în creștere față de 61% în 2023. De asemenea, aproape jumătate (45%) dintre respondenți declară că lucrează la transformarea modelului de afaceri într-un sens sustenabil, principalele măsuri vizând utilizarea materiilor prime mai sustenabile (51%), eficiența energetică (49%) și crearea de produse și servicii ecologice (48%).

Tehnologia joacă un rol esențial în această tranziție. Companiile utilizează soluții pentru monitorizarea performanței furnizorilor din perspectiva factorilor ESG (57%), creșterea eficienței operaționale (54%) și dezvoltarea de produse sustenabile (52%). Alexandru Reff, country managing partner Deloitte România și Moldova, subliniază că „acțiunile pentru combaterea schimbărilor climatice pot fi un catalizator al inovației, devenind evident că ele funcționează împreună și se pot potența reciproc.”

Discrepanțe în progresul sustenabilității

Deși investițiile în sustenabilitate cresc, progresul este distribuit inegal. Cele mai multe companii (56%) acționează moderat, concentrându-se pe beneficii rapide, iar doar 17% pot fi considerate „lideri ai tranziției”, având o abordare complexă și consecventă. Pe de altă parte, peste un sfert dintre companii (27%) au întreprins acțiuni minimale sau nu au acționat deloc.

„Angajamentul real pentru sustenabilitate, materializat în acțiuni de mare impact, trebuie accelerat”, a declarat Ovidiu Popescu, partener Deloitte România. El subliniază importanța conformării cu standardele europene, cum ar fi raportarea corporativă în materie de sustenabilitate (CSRD), care va deveni obligatorie pentru multe companii din România începând cu 2025.

Obstacole și perspective

Lipsa materiilor prime sustenabile (21%) și alocarea resurselor către provocări imediate (18%), precum inflația sau tensiunile geopolitice, sunt printre principalele obstacole în calea transformării sustenabile a afacerilor. Totuși, liderii de business încep să recunoască beneficiile financiare și operaționale ale sustenabilității, inclusiv profitul și reziliența lanțurilor de aprovizionare, care intră pentru prima dată în top cinci avantaje ale inițiativelor de mediu.

Studiul Deloitte CxO Sustainability Survey 2024 a fost realizat pe un eșantion de peste 2.100 de executivi de top din 27 de țări, explorând modul în care organizațiile răspund provocărilor climatice și își regândesc strategiile pentru un viitor mai sustenabil.

Citește mai departe

Business

Metrorex a încheiat un contract de peste 3 milioane de lei cu CEC BANK SA pentru servicii bancare la achiziționarea titlurilor de călătorie

Publicat cu

pe

metrou

Metrorex a anunțat, joi, că a încheiat un contract în valoare de peste 3 milioane de lei pentru servicii bancare la achiziționarea titlurilor de călătorie.

Metrorex, contract cu CEC Bank pentru servicii bancare la achiziționarea titlurilor de călătorie

„Metrorex informează că astăzi, 19.12.2024  a fost semnat contractul sectorial, atribuit în baza unei proceduri de licitaţie deschisă, având ca obiect «Servicii bancare aferente activităţii comerciale (plata direct la porţile de acces/ turnicheţi cu card bancar contactless, prin POS la casierii şi automate de vânzare cartele şi plata on-line a titlurilor de călătorie încărcate pe cardurile contactless)» cu CEC Bank S.A. a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare”, a transmis, joi, Metrorex, într-un comunicat de presă.

Contractul s-a semnat pentru o perioadă de 4 ani, la preţul total de 3.022.451,26 lei, fără T.V.A. Acesta va intra.în vigoare de la 1.03.2025.

„Astfel, Metrorex asigură continuitatea plăţii cu cardul de către călători, în toată reţeaua de metrou”, a mai precizat compania.

Citește mai departe

Business

OTP Bank România devine Banca Transilvania la finalul lunii februarie 2025

Publicat cu

pe

OTP Bank România devine Banca Transilvania de la 28 februarie 2025. Până la fuziune, cele două bănci vor avea activitate independentă și vor asigura o tranziție ușoară pentru clienții OTP Bank România.

De la 28 februarie 2025, clienții băncii vor deveni clienți BT. Tot aceasta va fi și ultima zi în care vor mai putea folosi produsele și serviciile OTP Bank România, potrivit news.ro.

„Acţionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi. Integrarea OTP Bank România în Banca Transilvania a început în august 2024 şi se încheie în 28 februarie 2025, prin fuziunea celor două bănci”, anunţă Banca Transilvania.

OTP Bank România devine Banca Transilvania

Banca Transilvania și OTP Bank România vor avea activitate independentă până la fuziune și vor asigura tranziția ușoară către clienții OTP Bank România, urmând ca de la 28 februarie 2025 aceștia să devină clienți BT.

Banca Transilvania a achiziționat OTP Bank România și celelalte subsidiare din țară ale OTP Group în acest an pentru suma de 347,5 milioane de euro.

Citește mai departe

Facebook

Articole Populare