Connect with us

Publicat cu

pe

Societatea comercială SC VESTA INVESTMENT SRL constată cu regret că practicile incorecte ale anilor ’90 au redevenit instrumentul favorit al companiilor concurente, se arată într-un comunicat al companiei, remis Eoficial.ro.

„De câteva săptămâni, SC VESTA INVESTMENT SRL se confruntă cu materiale defăimătoare de tip fake news specifice presei de șantaj, prin care se afirmă existența unor fapte incorecte care de fapt nu există în realitate.

Respectul față de legile în vigoare reprezintă o valoare confirmată de SC VESTA INVESTMENT SRL prin toată activitatea derulată în cei 27 de ani de la înființare.

Scopul acestor campanii denigratoare este acela de a afecta negativ imaginea publică ireproșabila a companiei SC VESTA INVESTMENT SRL, câștigată în 27 de ani de muncă asiduă și, totodată, de a timora autoritățile publice din România, în speranța că acestea ar putea închide ochii la serviciile și produsele neconforme livrate de companii concurente care îşi doresc obţinerea monopolului asupra pieţei de semnalizare rutieră.

Este evident că prin aceste atacuri de tip fake news se încearcă inducerea unei stări de tensiune la nivelul autorităților publice centrale şi locale precum şi la nivelul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pentru ca acestea să nu își mai exercite atribuțiile legale.

Suntem un producător 100% autohton, cu tradiție în domeniul semnalizării rutiere și ne-am remarcat prin produse la o calitate înaltă, realizate pentru clienți din România și din străinătate. Grație celor mai înalte standarde calitative, ne-am menținut constant în topul companiilor de specialitate, fiind liderul industriei de profil din România.

În opinia noastră, semnalizarea rutieră neconformă cu legislația națională reprezintă nu doar o încălcare a prevederilor contractuale, ci și un atentat grav la siguranța rutieră și viața oamenilor, iar companiile care produc și instalează semnalizare rutieră neconformă cu standardele naționale și europene merită să suporte rigorile legale.

Rămânem la fel de hotărați și în ceea ce privește oferirea de informații în cadrul investigațiilor demarate de Consiliul Concurenței sau de alte instituţii competente.

Prin activitatea noastră am dovedit, de asemenea, că România poate produce, pe teritorul național, semnalizare rutieră la cele mai înalte standarde europene de calitate. Considerăm cu tărie că orice indicator sau marcaj rutier neconform poate duce la pierderea de vieți omenești.

Respingem cu fermitate această campanie de fake news promovată de firme concurente și precizăm că vom urma toate căile legale pentru a proteja imaginea publică a companiei și bună noastră reputație, câștigată în 27 de ani de muncă asiduă.

Faptul că o companie românească este liderul sectorului de semnalizare rutieră din România este, pentru noi, un motiv de mândrie care ne va da energia și determinarea necesare pentru a apăra imaginea companiei și cele 250 de locuri de muncă pe care am reușit să le creăm în România.”, se arată în comunicatul menționat.

 

Citește mai departe
Apasă pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Alexandru Coșbuc, SIMAVI, despre proiectul european ISOLA: Realitatea virtuală și augmentată vor schimba paradigma de training, iar asta va salva vieți

Publicat cu

pe

Alexandru Coșbuc-Ionescu, vicepreședinte și director al Diviziei Comerciale în cadrul companiei Software Imagination & Vision (SIMAVI), a vorbit, într-un interviu pentru Ziare.com, despre dezvoltarea accelerată a eLearning și eTraining, dar și despre aplicațiile de training VR și AR dezvoltate în cadrul proiectului european ISOLA.

Î: Traversăm o perioadă în care, pentru că mulți dintre noi lucrăm de acasă, încercăm să folosim cu succes timpul pe care altădată îl pierdeam în trafic (și nu numai). De pildă, ne înscriem la cursuri profesionale. La SIMAVI, coordonați proiecte europene în care sunt dezvoltate astfel de cursuri. În ce domenii sunt cursurile și ce tehnologii implică?

R: Activitatea de instruire este permanentă și substanțială la nivelul instituțiilor europene: Comisia Europeană, Parlamentul European, Oficiul pentru Publicaţii ale Comisiei Europene, Institutul de Statistică al Uniunii Europene și alte organizații și directorate ale Uniunii Europene folosesc cu succes aplicații de eTraining dezvoltate de SIMAVI. Oriunde există instruire, aceasta poate fi susținută în mod eficient de eTraining.

Mai suntem implicați în alte peste 30 de proiecte paneuropene de cercetare, multe din ele având o componentă puternică de eLearning.

Domeniile diferă foarte mult: de la bună guvernanță pentru administrația publică locală, la proceduri specifice pentru funcționarii de taxe și vămi, și până la instruirea echipajelor navelor maritime de croazieră, cu mii de pasageri. Genul acesta de training profesional a devenit foarte spectaculos!

Î: Așa cum sunt aplicațiile create pentru ISOLA?

R: Pentru ISOLA, și nu numai. Proiectul european ISOLA, în care suntem parteneri, combină tehnologii de ultimă generație cu soluții inovatoare pentru a sprijini ofițerul de securitate al navei și echipajul – mai ales în ceea ce privește planurile de urgență în situații extreme.

O lume întreagă a urmărit pe 13 ianuarie 2012, cum nava italiană de croazieră Costa Concordia se scufunda în apele înșelătoare de lângă Isola de Giglio, în ceea ce părea a fi un dezastru naval inexplicabil – pentru vremurile moderne. Au fost 33 de victime, iar daunele s-au ridicat la 2 miliarde de dolari! Concluzia anchetei s-a legat de modul greșit în care au gestionat situația căpitanul și echipajul.

Eu sunt convins că, în perioade de criză, tehnologia chiar poate face diferența.

Pentru ISOLA, de pildă, SIMAVI dezvoltă o aplicație de realitate augmentată care permite ofițerilor care se deplasează pe navă să aibă acces la cele mai importante informații din zona de comandă și control fără să fie nevoiți să revină la birou.

Pentru pasageri, având în vedere importanța comunicării în situații de urgență, am dezvoltat o aplicație mobilă, astfel încât ei să fie permanent la curent cu starea navei și planurile de siguranță.

Și poate cel mai important în prevenirea acestor catastrofe este planul de training, care acum beneficiază de o aplicație de realitate virtuală.

Întreaga paradigmă de training profesional se va schimba. Iar asta va salva vieți, veți vedea!

Consorțiul ISOLA

Coordonator: AIRBUS Defence and Space, Franța

Parteneri: Software Imagination & Vision (SIMAVI), România; Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara, România, Ethniko Kentro Erevnas Kai Technologikis Anaptyxis (CERTH), Grecia;  Acceligence, Cipru; Anonimi Naftiliaki Eteria Kritis (ANEK), Grecia; Aversa, Bulgaria; Institut Po Otbrana (BDI), Bulgaria;Celestyal Ship Management LTD​, Cipru; Sheffield Hallam University (Centric), Marea Britanie; Cyberlens (CLS), Olanda; Columbia Shipmanagement (CSM), Cipru; Ministry of Defence (CY MOD), Cipru; Dromon Bureau of Shipping LTD, Cipru; Ecole Navale, Franța; IBM Israel – Science and Technology, Israel; Idemia Identity & Security France, Idemia Identity & Security Germany; OCEANSCAN – Marine Systems & Technology LDA (MST), Portugalia; National Technical University Of Athens (NTUA), Grecia; Prisma Electronics, Greece; Prometech, Olanda; T4I Engineering (T4i), Grecia; Zeus Maritime Services (ZEUS MS LTD), Marea Britanie; Administration of the State Border Guard Service of Ukraine (ASBGS), Ucraina.

Alexandru Coșbuc-Ionescu a condus cu succes proiecte internaționale de eLearning cu zeci de mii de beneficiari, în România și în Emiratele Arabe Unite. Astăzi gestionează proiectele cu componentă educațională digitală pentru Comisia Europeană.

Citește mai departe

Business

Energy Shield, eveniment dedicat protejării infrastructurilor critice din energie și utilități în fața atacurilor cibernetice

Publicat cu

pe

Globalizarea spațiului cibernetic este de natură să amplifice riscurile la adresa infrastructurilor critice, afectând în aceeași măsură atât sectorul public, cât și pe cel privat. Desfășurarea de acțiuni defensive şi contraofensive pentru protejarea infrastructurii cibernetice proprii este pe agenda tuturor operatorilor din domeniul energiei fiind, în același timp, și o problemă de securitate națională.

In acest context, consorțiul Energy Shield organizează joi, 15 aprilie, începând cu ora 10, un workshop online dedicat protejării infrastructurilor critice în fața atacurilor cibernetice. Denumit „Trends, opportunities and choices in designing cyber resilient EPES infrastructure”, evenimentul se va desfășura în limba engleză.

Evenimentul se adresează în principal responsabililor din companiile care gestionează infrastructuri critice din domenii precum utilități, energie, factorilor de decizie din administrația publică centrală și locală, specialiștilor în securitate cibernetică, cercetătorilor, mediului academic.

În cadrul evenimentului vor fi abordate următoarele tematici:

– standardizarea și actualizările de politici care au impact asupra infrastructurilor critice și a securității cibernetice.

– demonstrarea setului de instrumente Energy Shield.

– impactul muncii de acasă asupra infrastructurilor energetice și IT și asupra modului în care incidentele de durată care vizează infrastructurile critice conduc la remodelarea peisajului tehnologiilor, afacerilor și al politicilor.

Persoanele interesate se pot înregistra aici: https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/dc6022f6-6ea5-75e4-0d6e-322a215df9b9

Programul complet al evenimentului este disponibil pe site-ul de știri al proiectului: https://energy-shield.eu/invitation-to-energyshield-workshop/.

Despre Energy Shield

Proiectul de cercetare-dezvoltare-inovare EnergyShield este dezvoltat prin finanțare de la CE de SIMAVI, cel mai mare integrator de produse software din Romania, alături de 17 parteneri europeni, in concordanță cu strategia europeană de creare a unei culturi a securității cibernetice și de asigurare a unui răspuns prompt și eficient în fața atacurilor cu potențial de destabilizare sau distrugere a infrastructurilor critice.

EnergyShield vizează dezvoltarea unui set de instrumente care să asigure protecția infrastructurii critice din domeniul energiei. Acest proiect acoperă întreg spectrul infrastructurii energetice: producător, consumator, distribuitor. Acest set de instrumente combină unelte inovative pentru asigurarea securității cibernetice, care vor fi adaptate și configurate pentru a fi folosite în infrastructura critică: detectarea vulnerabilităților (aplicație pentru modelarea atacurilor), monitorizare și protecție (aplicații pentru detectarea anomaliilor și DDoS) și un sistem SIEM.

Instrumentele de monitorizare și protecție se concentrează pe permiterea unui răspuns rapid la atac, automatizând treptat informațiile de securitate și procesul de gestionare a evenimentelor de acest tip.

Crearea unui mediu virtual comun (toolkit) de prezentare și exploatare a unor aplicații care oferă protecție în fața unor vectori de atac diferiți este în concordanță cu creșterea din ultimii ani a cerințelor de securitate cibernetică din sectorul energetic. Acest set complex de instrumente va fi testat în Bulgaria și în Italia, iar scenariile de test vor include atacuri asupra tehnologiei informatice și asupra tehnologiei operaționale specifice.

Prin implicarea organizațiilor de profil, publicarea de articole științifice având la bază rezultatele obținute pe parcursul implementării proiectului EnergyShield, se conturează o comunitate de experți și utilizatori cu acces la informații și date ce pot îmbunătăți timpul de răspuns în fața atacurilor cibernetice.

Partenerii care implementează proiectul sunt: SIMAVI (Romania), PSI Software AG (Germania), SI-GA Data Security (Israel), Foreseeti (Suedia), L7 Defense (Luxemburg), Tech Inspire (Marea Britanie), Konnekt Able Technologies Limited (Irlanda), City University of London (Marea Britanie), Kungliga Tekniska Hoegskolan (Suedia), Universitatea Tehnică Nationala din Atena (Grecia), Compania de software Eood (Bulgaria), Kogen Zagore (Bulgaria), Mvets Lenishta (Bulgaria), Elektroenergien Sistemen Operator (Bulgaria), CEZ Distribution (Bulgaria), MIG 23 (Bulgaria), DIL DIEL (Bulgaria) și IREN (Italia).

Acest proiect a primit finanțare din programul de cercetare și inovare H2020 al Uniunii Europene, în baza Acordului de finanțare nr. 832907.

Citește mai departe

Business

Ministrul Energiei le cere răbdare investitorilor care așteaptă legea offshore

Publicat cu

pe

Legea offshore va fi modificată până la finalul acestei sesiuni parlamentare, adică în vară, a declarat, marţi, ministrul Energiei, Virgil Popescu, rugându-i pe investitorii care aşteaptă această lege pentru a debloca investiţiile să mai aibă „puţintică” răbdare, relatează Agerpres, preluat de G4Media.

„Va fi o iniţiativă parlamentară a coaliţiei şi sunt convins că până la sfârşitul acestei sesiuni parlamentare va fi aprobată. Îmi doresc un consens mai larg decât consensul din coaliţie şi sunt convins că vom avea colegi în parlament în afara coaliţiei care vor vota alături de noi modificarea legii. Mai aveţi puţintică răbdare”, a spus Popescu la un eveniment de specialitate, răspunzând unei întrebări adresate de reprezentantul investitorilor din Marea Neagră.

Ministrul a arătat că miercuri este termenul final pentru depunerea ofertei privind achiziţia pachetului de 50% din proiectul Neptun Deep, deţinut de ExxonMobil.

Romgaz, cel mai mare producător de gaze naturale din România, controlat de statul român, ar putea depune miercuri o ofertă pentru a prelua participației ExxonMobil în proiectul Neptun Deep de exploatare a gazelor din Marea Neagră.

Anul trecut, ExxonMobil a anunțat partenerii români din iulie 2019 că vrea să își vândă participația de 50% din perimetrul de mare adâncime Neptun Deep din Marea Neagră, deținut împreună cu OMV Petrom.

Însărcinatul cu afaceri al SUA la București a declarat pentru G4Media.ro că „rămâne de văzut” cât de repede poate să fie adoptată legea offshore.

„Astfel de legi sunt complicate. Am auzit, desigur, că Romgaz se interesează, poate.. să cumpere participația Exxon. Este posibil ca acest lucru să aibă legătură cu sincronizarea legislației, rămâne de văzut. (…).Ne așteptăm să vedem noul proiect de lege curând, ceea ce este un lucru bun. În trecut, părea că nu există nicio șansă pentru îmbunătățirea legii, așa că suntem bucuroși că, cel puțin acum, ceva se mișcă, în acest sens. Din experiența mea, genul acesta de lucruri foarte rar evoluează pe cât de repede și-ar dori cineva, însă m-am obișnuit cu acest lucru”, a declarat David Muniz.

Citește mai departe

Facebook

Articole Populare