
Aleșii locali rămân în funcții până cel mult până în ianuarie
După 6 luni de la expirarea stării de alertă, se vor putea organiza alegerile locale, conform ultimei decizii a Parlamentului de astăzi, 13 mai. Liberalii sunt nemulţumiţi de modificările aduse actului normativ în comisia juridică, scrie Digi24.
Actualii primari pot rămâne în funcție până după Anul Nou, după ce Parlamentul a decis că alegerile locale se vor desfășura în cel mult 6 luni de la expirarea stării de alertă.
Liberalii sunt nemulţumiţi de modificările aduse actului normativ în comisia juridică.
„Am sperat că va fi adoptat măcar în forma în care Senatul a înţeles să aprobe acastă ordonanţă de urgenţă. Din nefericire, ieri, în comisia juridică au intervenit cu o serie de amendamente care din punctul nostru de vedere nu pot fi acceptate”, consideră Gabriel Andronache, deputat PNL, potrivit Mediafax.
Deputatul PSD Florin Iordache susține că este normal ca Parlamentul să decidă data alegerilor şi îi invită pe liberali să sesizeze legea la Curtea Constituţională: „De ce vă deranjează pe dumneavoastră faptul că Parlamentul va stabili data alegerilor? (…) Dacă vreţi să atacaţi la Curte puteţi ataca, ca de obicei, la Curte, propria ordonanţă pe care a dat-o Guvernul şi noi rămânem la părerea că Parlamentul trebuie să decidă data alegerilor”.
Proiectul a fost adoptat decizional de Camera Deputaţilor şi urmează să fie trimis preşedintelui Klaus Iohannis pentru promulgare.
PNL are posibilitatea să sesizeze CCR în privinţa proiectului adoptat de Parlament.
Business
eFactura SVAP, softul performant care poate face în mod automat toate raportările necesare de la 1 ianuarie

Cu doar câteva click-uri, facturarea electronică, obligatorie de la 1 ianuarie 2024 pentru toate tranzacțiile între firme, se poate face în mod automat, fără erori, de către aplicația specializată creată de SIMAVI.
Cu ajutorul soluției eFactura SVAP, facturile sunt emise și încărcate automat în sistemul RO e-factura. După ce sunt înregistrate la ANAF, facturile sunt apoi descărcate automat si înregistrate în contabilitate. În plus, softul dezvoltat de SIMAVI generează documente în sistemul de achiziții, gestiune și financiar contabil.
Pentru a veni în întâmpinarea operatorilor economici care au obligația de a emite facturi electronice, compania Software Imagination & Vision (SIMAVI), cel mai mare integrator de
produse software din România, a lansat pe piață eFactura SVAP, o soluție inovatoare pentru generarea noii raportări SAF-T, pentru eFactura și pentru completarea altor declarații fiscale.
Parte a celui mai eficient sistem ERP din România, SVAP2025, este o soluție informatică 100% românească, adaptată legislației naționale, care permite companiilor să automatizeze întreg procesul laborios și complicat.
Află mai multe despre beneficiile eFactura SVAP din clipul de mai jos:
Despre SIMAVI
Software Imagination & Vision (SIMAVI) este specializată în implementarea de proiecte informatice complexe de digitalizare. Compania furnizează servicii informatice direct către organizații ale Comisiei Europene și către multe instituții și companii din România, Europa și Orientul Mijlociu.
Business
Compania românească care furnizează servicii informatice direct către organizații ale Comisiei Europene a creat roboții-asistenți pentru a înlocui gestionarea manuală a documentelor financiar-contabile

Confruntate cu deficit de forță de muncă, companiile au nevoie de robotizare pentru a automatiza sarcinile manuale și repetitive, mari consumatoare de timp, precum cele caracteristice departamentului financiar.
Compania Software Imagination & Vision (SIMAVI), cel mai mare integrator de produse software din România, a dezvoltat roboții-asistenți- o soluție inovatoare care automatizează activitatea departamentului financiar în proporție de 90%.
Partener al Comisiei Europene în peste 20 de proiecte de furnizare de servicii IT, SIMAVI a îmbinat experiența acumulată de-a lungul timpului în implementarea de proiecte informatice complexe de digitalizare cu tehnologia UiPath pentru a crea un produs revoluționar pentru automatizarea proceselor financiare ale unei companii.
Parte a modului ROBOSVAP, roboții-asistenți funcționează pe orice soluție informatică (ERP) și elimină introducerea manuală a datelor în sistemul de contabilitate.
Roboții-asistenți cresc productivitatea departamentului financiar prin înlocuirea factorului uman în activitățile repetitive și laborioase, precum: extragerea și prelucrarea datelor din facturi, a extraselor bancare, a foilor de pontaj, a formularelor, cererilor, avizelor de deplasare teren, dar și pentru introducerea automată în interfața sistemului ERP a datelor extrase.
Ca inovație absolută, roboții-asistenți dezvoltați de SIMAVI acoperă documentele folosite în cadrul Departamentelor Financiare (facturi, extrase bancare etc) și pot fi extinși la orice alt document și flux operațional: financiar-contabil (stocuri, producție), administrativ / HR (foi de pontaj, calcul salarial, formulare, cereri etc), operațional (avize deplasare teren etc).
Roboții-asistenți creați de SIMAVI beneficiază de actualizări în pas cu legislația din România (bilanț și anexe, declarații fiscale precum D300, D390, D394, D112 sau noua raportare SAF-T).
Una dintre primele companii din România care a adoptat soluția dezvoltată de SIMAVI este Meridian Auto.
Meridian Auto a implementat roboții-asistenți dezvoltați de SIMAVI pentru a înlocui gestionarea manuală a documentelor departamentului financiar, activitate care necesita cel mai mare efort de operare manuală la nivelul companiei, și a obținut o economie de timp de 94%, prin automatizarea operațiunilor cu furnizorii, și de 90%, prin automatizarea extraselor bancare.
Roboții-asistenți gestionează toate extrasele bancare ale companiei, facturile de la furnizori, extrasele bancare, plățile, încasările și alte documente financiare, în 10% din timpul necesar unui angajat.
Mai multe despre funcționalitățile roboților-asistenți dezvoltați de SIMAVI, în testimonialul Meridian Auto.
Dacă ești interesat să afli mai multe despre roboții-asistenți dezvoltați de SIMAVI, completează formularul.
Despre SIMAVI
Compania Software Imagination & Vision (SIMAVI) este specializată în implementarea de proiecte informatice complexe de digitalizare. Portofoliul SIMAVI cuprinde soluții informatice care acoperă întregul spectru de nevoi al oricărei organizații, fie aparținând managementului privat, fie aparținând managementului public.
Business
O stradă bine semnalizată este o stradă mai sigură! Semnalizarea rutieră, crucială în prevenirea accidentelor de circulație

România se află în fruntea clasamentului European la numărul de accidente provocate de șoferi, iar cifrele sunt în continuă creștere.
În fiecare zi, cinci persoane mor în accidente rutiere și alte 76 sunt rănite.
Cele mai multe victime sunt din Municipiul Bucuresti, Iași, Cluj, Bacău și Prahova.
De peste 10 ani, multe state au adoptat modelul semnalizării cu dinamică luminoasă prietenoasă cu mediul, pe baza energiei solare. În doar câțiva ani, țări precum Danemarca, Polonia sau Lituania au înregistrat scăderi semnificative ale accidentelor rutiere.
Romania are la dispoziție soluții pentru reducerea considerabila a accidentelor rutiere. Tehnologii construite în țară de către liderul național în semnalizare rutieră.
Vesta Investment, liderul de piață în securitate pasivă rutieră cu o experiență de 30 de ani pe piața din România, produce anual, în regim propriu, indicatoare și mijloace de semnalizare rutieră cu LED-uri de mare putere, ce sunt dotate cu panouri solare prietenoase cu mediul.
O stradă bine semnalizată este o stradă mai sigură.
Vesta Investment. Previne imprevizibilul!
-
Lifestyle2 ani înainte
Minimalismul, noul stil de viață care cucerește planeta. Discret, este adoptat de tot mai mulți români cu bani
-
Politică2 ani înainte
Florin Cîțu va câștiga detașat confruntarea cu Ludovic Orban. Iată si de ce
-
Lifestyle2 ani înainte
În sfârșit te întorci la birou. Cum te vei îmbrăca?
-
Lifestyle3 ani înainte
Un sfat vital din partea medicilor: pentru o viață sănătoasă, dormiți mai mult de 6 ore pe noapte