Connect with us

Business

SIVADOC, soluția dezvoltată de SIMAVI pentru managementul documentelor

Publicat cu

pe

Managementul documentelor într-o companie nu mai este o problemă critică datorită SIVADOC, soluția dezvoltată de Software Imagination & Vision (SIMAVI).

Potrivit companiilor de cercetare, 80% dintre angajați consumă în medie 30 de minute pe zi căutând informații, în timp ce 60% consumă o oră sau mai mult recreând documente care există deja. Prin folosirea unei soluții informatizate de management al documentelor, gradul de îmbunătățire a activității creste cu cel puțin 50%, iar aprobarea documentelor se reduce de la săptămâni la… câteva ore.

Experiența companiei românești de IT Software Imagination & Vision (SIMAVI) de implementare a propriei soluții de management al documentelor SIVADOC în diverse tipuri de organizații a evidențiat o reducere a timpului de comunicare în medie cu 70-80%, precum și o diminuare consistentă a timpului cheltuit cu realizarea diverselor rapoarte de activitate.

SIVADOC rezolvă problemele critice ale companiilor privind arhivarea electronică, workflow-ul, indexarea, căutarea, securitatea, administrarea și integrarea documentelor.

SIVADOC oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat. Reunind funcţionalităţi complexe, SIVADOC normează, într-un mod ordonat şi controlat, monitorizarea, securitatea, circulaţia şi arhivarea tuturor documentelor din activităţile curente ale organizaţiilor.

Produsul SIVADOC include ca parte integrată: server de aplicații, motor de fluxuri de lucru conform standardului BPMN 2, motor de reguli și decizii, modul de securitate și SSO.

Prin intermediul SIVADOC, toate informaţiile sunt accesibile direct din sistemul informatic, oferindu-se inclusiv facilităţi de sintetizare a informaţiei.

Implementarea SIVADOC la nivelul organizaţiei va conduce la creşterea calităţii procesării documentelor, la reducerea arhivei fizice de documente şi a spaţiului de stocare a acesteia.

Beneficiarii direcţi ai îmbunătăţirii fluxurilor interne de comunicare a informaţiilor vor fi în egală măsură organizaţia în sine, prin creşterea eficienţei operaţionale şi scăderea costurilor de procesare a documentelor, dar şi clienţii acesteia, care vor fi beneficiarii unor servicii mai eficiente şi a unei comunicări mai bune.

Facilităţi

  • Managementul documentelor
  • Arhivarea documentelor
  • Generarea documentelor în formate standardizate
  • Regăsirea facilă a documentelor
  • Integrarea cu sisteme de mesagerie electronică (e-mail) şi sisteme de management al mesajelor fax
  • Integrarea cu aplicaţiile Microsoft Office şi integrarea în mediul de lucru Microsoft Windows
  • Managementul fluxurilor de lucru şi urmărirea activităţilor desfăşurate în cadrul organizaţiei
  • Mecanisme de asigurare a securităţii accesului la informaţii
  • Mecanisme de administrare
  • Flexibilitate

Beneficiarii soluţiei SIVADOC includ companii românești de referinţă din diferite sectoare economice:

  • Şantierul Naval Vard Tulcea
  • Icepronav Galați
  • C. GRIRO S.A.
  • Banca Transilvania S.A.
  • BRD Groupe Société Générale.

Business

Studiu: 85% dintre companiile globale au crescut în ultimul an investiţiile în tranziţia „verde”. 50% dintre acestea utilizează tehnologia pentru atingerea obiectivelor climatice

Publicat cu

pe

85% dintre executivii intervievați într-un studiu realizat de Deloitte în acest an afirmă că organizațiile lor au crescut investițiile în tranziția „verde” în ultimele 12 luni. Totodată, jumătate dintre aceștia au început să utilizeze soluții tehnologice pentru atingerea obiectivelor climatice, iar 42% intenționează să implementeze astfel de soluții în următorii doi ani. Studiul subliniază că sustenabilitatea rămâne în topul priorităților pentru echipele de management la nivel global, fiind depășită doar de inovație și integrarea inteligenței artificiale (AI).

„Sustenabilitatea se menține în top trei priorități ale echipelor de management la nivel global, la mică distanță după inovație și integrarea inteligenței artificiale, respectiv după preocupările legate de contextul economic”, se arată în raportul Deloitte CxO Sustainability Survey 2024.

Tehnologia, un catalizator al tranziției sustenabile

Impactul schimbărilor climatice asupra strategiilor și operațiunilor companiilor este tot mai evident. Potrivit studiului, 70% dintre liderii de business se așteaptă la efecte majore în următorii trei ani, în creștere față de 61% în 2023. De asemenea, aproape jumătate (45%) dintre respondenți declară că lucrează la transformarea modelului de afaceri într-un sens sustenabil, principalele măsuri vizând utilizarea materiilor prime mai sustenabile (51%), eficiența energetică (49%) și crearea de produse și servicii ecologice (48%).

Tehnologia joacă un rol esențial în această tranziție. Companiile utilizează soluții pentru monitorizarea performanței furnizorilor din perspectiva factorilor ESG (57%), creșterea eficienței operaționale (54%) și dezvoltarea de produse sustenabile (52%). Alexandru Reff, country managing partner Deloitte România și Moldova, subliniază că „acțiunile pentru combaterea schimbărilor climatice pot fi un catalizator al inovației, devenind evident că ele funcționează împreună și se pot potența reciproc.”

Discrepanțe în progresul sustenabilității

Deși investițiile în sustenabilitate cresc, progresul este distribuit inegal. Cele mai multe companii (56%) acționează moderat, concentrându-se pe beneficii rapide, iar doar 17% pot fi considerate „lideri ai tranziției”, având o abordare complexă și consecventă. Pe de altă parte, peste un sfert dintre companii (27%) au întreprins acțiuni minimale sau nu au acționat deloc.

„Angajamentul real pentru sustenabilitate, materializat în acțiuni de mare impact, trebuie accelerat”, a declarat Ovidiu Popescu, partener Deloitte România. El subliniază importanța conformării cu standardele europene, cum ar fi raportarea corporativă în materie de sustenabilitate (CSRD), care va deveni obligatorie pentru multe companii din România începând cu 2025.

Obstacole și perspective

Lipsa materiilor prime sustenabile (21%) și alocarea resurselor către provocări imediate (18%), precum inflația sau tensiunile geopolitice, sunt printre principalele obstacole în calea transformării sustenabile a afacerilor. Totuși, liderii de business încep să recunoască beneficiile financiare și operaționale ale sustenabilității, inclusiv profitul și reziliența lanțurilor de aprovizionare, care intră pentru prima dată în top cinci avantaje ale inițiativelor de mediu.

Studiul Deloitte CxO Sustainability Survey 2024 a fost realizat pe un eșantion de peste 2.100 de executivi de top din 27 de țări, explorând modul în care organizațiile răspund provocărilor climatice și își regândesc strategiile pentru un viitor mai sustenabil.

Citește mai departe

Business

Metrorex a încheiat un contract de peste 3 milioane de lei cu CEC BANK SA pentru servicii bancare la achiziționarea titlurilor de călătorie

Publicat cu

pe

metrou

Metrorex a anunțat, joi, că a încheiat un contract în valoare de peste 3 milioane de lei pentru servicii bancare la achiziționarea titlurilor de călătorie.

Metrorex, contract cu CEC Bank pentru servicii bancare la achiziționarea titlurilor de călătorie

„Metrorex informează că astăzi, 19.12.2024  a fost semnat contractul sectorial, atribuit în baza unei proceduri de licitaţie deschisă, având ca obiect «Servicii bancare aferente activităţii comerciale (plata direct la porţile de acces/ turnicheţi cu card bancar contactless, prin POS la casierii şi automate de vânzare cartele şi plata on-line a titlurilor de călătorie încărcate pe cardurile contactless)» cu CEC Bank S.A. a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare”, a transmis, joi, Metrorex, într-un comunicat de presă.

Contractul s-a semnat pentru o perioadă de 4 ani, la preţul total de 3.022.451,26 lei, fără T.V.A. Acesta va intra.în vigoare de la 1.03.2025.

„Astfel, Metrorex asigură continuitatea plăţii cu cardul de către călători, în toată reţeaua de metrou”, a mai precizat compania.

Citește mai departe

Business

OTP Bank România devine Banca Transilvania la finalul lunii februarie 2025

Publicat cu

pe

OTP Bank România devine Banca Transilvania de la 28 februarie 2025. Până la fuziune, cele două bănci vor avea activitate independentă și vor asigura o tranziție ușoară pentru clienții OTP Bank România.

De la 28 februarie 2025, clienții băncii vor deveni clienți BT. Tot aceasta va fi și ultima zi în care vor mai putea folosi produsele și serviciile OTP Bank România, potrivit news.ro.

„Acţionarii Băncii Transilvania au aprobat fuziunea BT cu OTP Bank România, în cadrul Adunării Generale Extraordinare, care a avut loc astăzi. Integrarea OTP Bank România în Banca Transilvania a început în august 2024 şi se încheie în 28 februarie 2025, prin fuziunea celor două bănci”, anunţă Banca Transilvania.

OTP Bank România devine Banca Transilvania

Banca Transilvania și OTP Bank România vor avea activitate independentă până la fuziune și vor asigura tranziția ușoară către clienții OTP Bank România, urmând ca de la 28 februarie 2025 aceștia să devină clienți BT.

Banca Transilvania a achiziționat OTP Bank România și celelalte subsidiare din țară ale OTP Group în acest an pentru suma de 347,5 milioane de euro.

Citește mai departe

Facebook

Articole Populare