Revolut deschide o sucursală în România și schimbă IBAN-urile clienților români
Revolut va deschide o sucursală în România și va începe implementarea IBAN-ului românesc. Acesta din urmă va fi furnizat în ultimul trimestru al anului, de sucursala din România a Revolut Bank UAB, conform RevistaBiz.
Când se deschide sucursala Revolut în România
Deschiderea efectivă a sucursalei Revolut în țară este programată în decembrie 2024. Clienții noi, dar și cei existenți în România vor primi și un număr de cont cu un IBAN românesc.
Toate conturile vor fi administrate de sucursala din România a Revolut Bank UAB. Depozitele clienților vor continua să fie garantate până la 100.000 de euro de Fondul Lituanian de Garantare a Depozitelor. Revolut Bank operează pe 30 de piețe din Spațiul Economic European (SEE) și este autorizată și reglementată de Banca Centrală Europeană și de Banca Lituaniei.
„Operaționalizarea sucursalei Revolut Bank UAB în România și faptul că vom oferi propriile IBAN-uri românești reprezintă un nou pas către obiectivul de a deveni contul bancar principal pentru clienții din această piață. Punem mare accent pe capacitatea de a fi relevanți la nivel local în fiecare țară în care operăm”, a declarat Gabriela Simion, Manager General al Revolut Bank UAB Sucursala România.
Serviciile legate de conturile de plăți utilizate de clienți, de exemplu Cont Personal, Conturi Comune, Planuri Plătite, debite directe și transferuri de bani pe plan local și internațional, Conturile de economii, Revolut <18, schimb valutar, Revolut Pro, se vor furniza prin intermediul sucursalei din România. Celelalte servicii vor fi livrate de alte entități din grup, asemănător modului în care în prezent sunt furnizate.
Cei care utilizează Revolut de mai mult timp își vor actualiza în curând informațiile personale și se vor identifica în timpul procesului de migrare, având în vedere că legislația românească se va aplica în cazul conturilor clienților.
Aceștia vor trebui să reconfirme citirea tuturor documentelor cu termeni și condiții pentru produsele pe care le folosesc, deoarece acestea vor fi aliniate cu legislația din România, care acum se va aplica și va proteja clienții. Clienții vor fi informați direct în aplicație și prin email cu privire la pașii care trebuie făcuți pentru trecerea la IBAN-ul local actualizat.
Business
Tehnologiile de ultimă oră din fabricile HS Timber Group fac mai ușoară prelucrarea lemnului
Pentru a se asigura că prelucrarea lemnului se desfășoară în condiții optime, compania HS Timber Group a făcut dintotdeauna din investițiile în echipamente și aparaturi de ultimă generație o prioritate.
Fiindcă știe că doar așa poate asigura un grad ridicat de automatizare în fabrici, dar și un control riguros al calității lemnului.
În fabricile sale, materia primă este folosită în proporție de 100% și nimic nu se aruncă.
Ceea ce rămâne se transformă în energie verde, iar acest lucru confirma o valoare importantă a companiei, și anume sustenabilitatea și grija pentru mediul înconjurător.
Fabrica de la Reci, din județul Covasna, își produce toate resursele intern, inclusiv cele energetice. Iar în acest lanț responsabil de producție s-a făcut, de-a lungul timpului, o investiție de 175 de milioane de euro. Astfel, eficiența este pe primul loc când vine vorba despre prelucrarea lemnului, iar cei circa 600 de oameni care lucrează în fabrică se bucură de noile tehnologii care îi ajută să își facă mai bine treaba.
La Comănești, în cea mai mare fabrică de panel într-un singur loc din lume, au fost investite 35 de milioane de euro și sunt asigurate peste 700 de locuri de muncă. Aici, fabrica și localitatea s-au dezvoltat împreună în cei 14 ani de activitate. Iar datorită tehnologiilor performante, materiile prime care ar fi devenit deșeuri sau lemne de foc se transformă aici în panel de calitate care este exportat și folosit în multe țări ale lumii.
Business
HS Timber Group și comunitățile locale lucrează împreuna de mulți ani și se pot baza pe o relație de parteneriat autentic
Una dintre prioritățile HS Timber Group este să transforme în bine viețile oamenilor cu care lucrează.
Unii dintre ei fac parte din familii care lucrează în fabrici de generații și lasă moștenire pasiunea pentru prelucrarea lemnului.
Pentru oamenii de aici, condițiile de lucru sunt un aspect deosebit de important – de la transportul asigurat și până la posibilități de creștere profesională, mediul în care aceștia muncesc este unul în care nu doar că se simt în siguranță, ci simt că aduc un aport valoros comunității din care fac parte.
Investițiile HS Timber Group le-au permis multor oameni să își câștige în continuare existența în locul unde s-au născut, iar unora le-au oferit șansa să se întoarcă înapoi acasă după o perioadă petrecută în străinătate.
Câteva exemple relevante care evidențiază tradiția implicării sociale a HS Timber sunt investiția de 80.000 de euro pentru achiziționarea unei ambulanțe tip SMURD tip B2, cu ajutorul Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență Covasna din 2022, sau reabilitarea Școlii Gimnaziale „Ciprian Porumbescu” și a Școlii Gimnaziale „Liviu Rebreanu” din Comănești.
HS Timber și comunitățile locale lucrează împreuna de mulți ani și se pot baza pe o relație de parteneriat autentic.
Business
SIVADOC, soluția dezvoltată de SIMAVI pentru managementul documentelor
Managementul documentelor într-o companie nu mai este o problemă critică datorită SIVADOC, soluția dezvoltată de Software Imagination & Vision (SIMAVI).
Potrivit companiilor de cercetare, 80% dintre angajați consumă în medie 30 de minute pe zi căutând informații, în timp ce 60% consumă o oră sau mai mult recreând documente care există deja. Prin folosirea unei soluții informatizate de management al documentelor, gradul de îmbunătățire a activității creste cu cel puțin 50%, iar aprobarea documentelor se reduce de la săptămâni la… câteva ore.
Experiența companiei românești de IT Software Imagination & Vision (SIMAVI) de implementare a propriei soluții de management al documentelor SIVADOC în diverse tipuri de organizații a evidențiat o reducere a timpului de comunicare în medie cu 70-80%, precum și o diminuare consistentă a timpului cheltuit cu realizarea diverselor rapoarte de activitate.
SIVADOC rezolvă problemele critice ale companiilor privind arhivarea electronică, workflow-ul, indexarea, căutarea, securitatea, administrarea și integrarea documentelor.
SIVADOC oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat. Reunind funcţionalităţi complexe, SIVADOC normează, într-un mod ordonat şi controlat, monitorizarea, securitatea, circulaţia şi arhivarea tuturor documentelor din activităţile curente ale organizaţiilor.
Produsul SIVADOC include ca parte integrată: server de aplicații, motor de fluxuri de lucru conform standardului BPMN 2, motor de reguli și decizii, modul de securitate și SSO.
Prin intermediul SIVADOC, toate informaţiile sunt accesibile direct din sistemul informatic, oferindu-se inclusiv facilităţi de sintetizare a informaţiei.
Implementarea SIVADOC la nivelul organizaţiei va conduce la creşterea calităţii procesării documentelor, la reducerea arhivei fizice de documente şi a spaţiului de stocare a acesteia.
Beneficiarii direcţi ai îmbunătăţirii fluxurilor interne de comunicare a informaţiilor vor fi în egală măsură organizaţia în sine, prin creşterea eficienţei operaţionale şi scăderea costurilor de procesare a documentelor, dar şi clienţii acesteia, care vor fi beneficiarii unor servicii mai eficiente şi a unei comunicări mai bune.
Facilităţi
- Managementul documentelor
- Arhivarea documentelor
- Generarea documentelor în formate standardizate
- Regăsirea facilă a documentelor
- Integrarea cu sisteme de mesagerie electronică (e-mail) şi sisteme de management al mesajelor fax
- Integrarea cu aplicaţiile Microsoft Office şi integrarea în mediul de lucru Microsoft Windows
- Managementul fluxurilor de lucru şi urmărirea activităţilor desfăşurate în cadrul organizaţiei
- Mecanisme de asigurare a securităţii accesului la informaţii
- Mecanisme de administrare
- Flexibilitate
Beneficiarii soluţiei SIVADOC includ companii românești de referinţă din diferite sectoare economice:
- Şantierul Naval Vard Tulcea
- Icepronav Galați
- C. GRIRO S.A.
- Banca Transilvania S.A.
- BRD Groupe Société Générale.
-
Lifestyle3 ani înainte
Minimalismul, noul stil de viață care cucerește planeta. Discret, este adoptat de tot mai mulți români cu bani
-
Politică3 ani înainte
Florin Cîțu va câștiga detașat confruntarea cu Ludovic Orban. Iată si de ce
-
Lifestyle3 ani înainte
Un sfat vital din partea medicilor: pentru o viață sănătoasă, dormiți mai mult de 6 ore pe noapte
-
Lifestyle3 ani înainte
În sfârșit te întorci la birou. Cum te vei îmbrăca?